Ojdå! :O

Ser nu att det är jätte längesen jag skrev, jag ber så mycket om ursäkt var ej meningen detta skulle hända.
Men tyckedr jag inte har hunnit med nånting just nu, har jobbat gode mycket dänna månad.
Vilket känns jätte bra, alla pengar är ju välkommna om man så säger så, nu imorron och på torsdag ska jag jobba på Willys i lule.
Just nu sitter jag på min vikarietjänst, som personlig assistent.
Kommer få mycket bra lön i slutet av denna månad, det känns mega skönt, kan man spara undan lite pengar ;).
Har ju planer att dra utomlands med Tina så då behövs ju alla pengar om man säger som så :p .
På fredag efter jobbet händer det skojsiga grejer :p .
Då blir de att åka till min fasters pojkvän låna dusch å fixa till sig sen ska man ha en trevlig kväll med dom.
Ska bli skoj hitta på saker utanför pite för en gångs skull.
Kan behövas måste jag ju få säga, komma bort och bara tänka på mig och inte alla andra runt om :p.
Aja nu avslutar jag detta inlägg ha de bra ciaoo
Without mercy.

Without compassion

Without remorse

All war depends upon it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0