Torsdag!

Är det igen, kan ni fatta vad veckorna går fort nu.
Dom bara springer iväg och man hinner ej i fatt dom, Ja idag har jag gjort lite ärenden.
Först bolaget sen willys, nu sitter jag hemma hos moder å fader.
Hade tänkt unna mig ett varmt skönt bad idag och bara må i det.
Köpte mig nya glaggar idag okej dom kanske inte är exakt den rätta styrkan men dom funkar mkt bättre än mina riktiga glasögonon från optiken.
Jag hade en sån gullig lillebror som repa in ordet hej i dom när han var mindre typ just lärt sig stava.
Okej han kanske tyckte jag såg ensam ut och behövde nån som sa hej åt mig hela tiden så varför inte he dom i glasögonen då som jag använde mkt just då :).
Imorron är de fredag och då blir de lite roligheter för min del :p.
Först ska jag hämta Tina från busstation sen så kommer min kusin jennifer så då ska vi äta middag tillsammans och sen drar vi vidare :).
Kommer bli hel skoj :).
Aja jag vet ej va jag mer ska säga, men hoppas ni alla har det bra idag.
Hära är de nästan 25 minus.


Hur kallt har ni det?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0