friday toooooo........

day.

Ja tro det eller ej men så järe ;)
Sitter hos mormor och morfar nu och ser lillstumpan Anna skriva i en bok :P
Idag har jag försökt blogga men har ej gott konstigt nog, min mobil verkar inte gilla att jag bloggar eller nått :p.
Jag har jobbat från 07,00 till 15.30 :) sen åkte jag till min moder och fader för att följa med att handla hem det sista jag behövde och fick mat fick jag med :p . sen la jag mig i ett varmt skönt underbart bad som var som en dröm, mmmmmmmmmmmmmm. haha .
Aja nu ska jag inte uppehålla Annas dator mer :p.

Ciaoo.



 

Kommentarer
Postat av: Anna

sitt inte på den ,=( den kanske går sönder jööö



kram

2012-01-27 @ 21:34:35
URL: http://pitebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0