Lördag

Idag är de lördag kan ni tänka er va fort det går ändå, tyckte nyss de  var måndag.
Och att de var början av januari, men nu är de slutet.
Snart börjar vi gå mot ljusare tider, Nu sitter jag hos moder och fader och nej de är väl inte så oväntat men så är det.
Får se vars jag bärav ikväll om de blir heden eller om man kanske får titta förbi hos syrran och säga hej.
Känns som de var ett tag sen jag var hos syrran.
Och idag har jag sminka mig känns som de var en evighet med utan att ha nån anledning.
Jag kände bara att idag behöver jag inte se slö å slapp ut har till och med inte på mig nå mjukis och tjocktröjja.
Här kommer det snart nåra bilder på dagens outfit dock när bilden kommer med mitt ansikte får ni ta hänsyn till mitt munsår :/.. hatar den men ibland måste den bara finnas dära :) ..



Så där, så ser jag ut idag :)
ha de ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0