Dagen.

Ja va kan man säga om den fick vakna kl 7 och fick ej somna om tack vare NCC som var hos grannen och levde om uta bara h-vete. Gode less man vill ju som sova när man  kan men icket, vart att ligga å vända sig hela tiden tills mamma ringde och skulle vara gullig och väcka en men som sagt jag var ju redan vaken så de behövdes inte. Annars då ja jag har vart och fixa lite papper bara lite till som måstes fixa innan kvällen, skicka i väg a-kassa papper så man får börja gå med i a-kassan. Sitter hos min moder*ovanligt va ;)* och pratar å umgås, idag blir de sparrissoppa till middag låter väl mega gott :p. jag vet som ej va jag ska skriva idag. Har jätte mkt i skallen igen men jag känner att jag orkar verkligen inte sitta och skriva en mega lång inlägg just nu kanske blir senare i kväll. jag är ju inte direkt denna bloggare som jag kanske hade hoppats på att vara men ett litet inlägg måste man väl ändå snöra ihop antar jag :p ...aja hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0