Efter ett bra tag!

Så tänkte jag att de var dax att ta upp bloggandet igen.
Nog för att jag inte vet hur många som kommer att läsa men ändå.
Det som hänt senast efter förra inlägget så kan jag säga att jag å min sambo ska bli föräldrar i juli =)
Just nu är jag heltid sjukskriven pga så mkt foglossningar och ischas :/ 
Annars lever de på som vanligt.
 
Jag kan säga att jag ser mycket framemot att få se våran son som kommer i juli, tycker bara tiden kan gå fortare än va de gör hehe. Var och gjorde ultraljud den 7 feb och de var helt otroligt att se de lilla livet röra på sig, fick en tår i ögat och bara log helt underbart. Men kan inte riktigt fatta att jag alltså JAG ska bli mamma. spännande att börja ett helt nytt liv måste jag säga. 
Många frågor som far i mitt huvud är: kommer jag klara av att bli en mamma, hur kommer jag bli och sånna saker. Vet att Stefan kommer bli en toppen bra pappa han är så jävla gullig med barn så där har jag ingen tvivlan alls. Men jag haha ja de ska bli spännande. Jag kommer då göra allt i min värld för att mitt barn ska få ett toppen liv. 
 
Eftersom vi tog reda på kön å fick veta att de är en pojke jag har i magen så har vi redan bestämt namn till lillen och det blir Erik Karl Ivar Sandberg. Och alla bebis saker är inhandlade eller inte allt flaska å tuttar har vi inte fixa ännu men vi har köpt barnstol, barnvagn, babysitter, skötväska sen lite kläder, har samt fått massa kläder av min söta kusin Jennifer å hennes sambo <3 samt av svärmor har vi fått. Sen fick vi en spjälsäng av svärfar och bonus svärmor. Så man har nog förberett sig lite iaf :) .. 
 
Aja jag vet ej va jag mer ska skriva. kanske hoppa ut morronrocken och snöra på sig lite kläder innan karln kommer hem från gymmet :P ..
 
 
Ni som läser får gärna lämna en kommentar så jag vet om de är någon där ute som läser min blogg :) 
Lovar att jag ska börja skriva mer än va jag har gjort dom senaste gångerna :p .. 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag läser!;)

2014-02-15 @ 17:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0