spännande

Tycker det är så spännande när man känner <3 i magen. Han har rört sig mkt inatt å tyck he är så overkligt men ändå helt underbart.  Imorgon blir det barnmorskan och få moderskaps intyg. Känns som sagt overkligt att jag ska bli mamma.  Drömmer ofta nu förtiden att jag ligger på förlossningen och föder ut vår vackra son.  Idag går jag in i vecka 20 alltså månad 5 . Bara 4 månader kvar helt sjukt ändå va tiden går fort. Magen och brösten bara växer jaa shiit :) skriver allt detta med ett leende på läpparna :).  Enda nackdelen är denna foglossning och ischasen de hade jag gärna sluppit men men , man får stå ut man får ju nått underbart utav allt som man går igenom så :) . 
 
Aja nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen och på med kläder och kanske äta lite hehe magen skriker maaaaat :) 
 
ha de gott alla läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0